4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-01-2006 19:03
Weer een master 2.2 dci met het volgende probleem
er komt puur olie uit de uitlaat, gigantische rookwolken
start gewoon makkelijk
??????????