Geplaatst: 31-01-2006 15:08
[48219] Mijn Peugeot kan zo dagen goed rijden en dan komt het ineen voor dat hij slecht stationair loopt of stottert onder het rijden, dit is telkens maar heel even maar o zo iritant.
Bij dealer geweest maar niets afwijzend kunnen waarnemen en ook de diagnose was oke.
Wie heeft dit al eens meegemaakt en evt het euvel kunnen verhelpen bvd.
Het betreft hier om HDI diesel en inderdaad als het voorkomt met laag toerental en het maakt niet uit of motor koud of warm is en ook niet welke versnelling.