Geplaatst: 01-02-2006 21:39
[48337] Ben bezig een koppelings cilinder op de bak te vervangen van eeen passat TDI
Nu krijg ik de nieuwe cilinder niet helemaal recht voor het gat in de bak.
Zit steeds tegen het schakel gedeelte aan.
En gaat het stiftje niet in de kuil van de beugel van het druklager.
Wie geeft mij een tip op dit ding het makkelijkst te monteren?
Alvast bedankt.