Geplaatst: 04-02-2006 18:22
[48579] klant had geprobeert om radio te plaatsen en had denk ik kortsluiting gemaakt waardoor de koplampen niet meer omhoog komen ze branden wel ik heb twee zekeringen vervangen die gesprongen waren maar het blijft hetzelfde alle zekeringen zijn inorde kan iemand mij vertellen of er een speciale relaimodule ingebouwd is zoja waar bevindt zich dat?