Geplaatst: 05-02-2006 14:48
[48624] 3 verstuivers eruit en nu de laatst maar hoe ???
de eerste 3 gingen wel maar die laatste #$%@#^%^ klepdeksel er naast al afgebroken dus daar moet ik ook naar opzoek..
iemand een goed idee om hem eruit tekrijgen ?
wd40 thinner en twee schroevendraaiers heb ik er onde geslagen geen beweging.