verzuipt als ie koud is

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2004 8:45

[20853] Deze astra c 1.4 nz verzuipt soms als de motor koud is.

Klant belt op dat ie niet start ik er heen, krijgt benzine en vonkt, dus door starten en in een keer slaat ie belabberd aan dus gewoon verzopen.

Temperatuur sensor vervangen, ontstekingsmodule is vervangen, ontsteking zelf zit er nog maar anderhalf jaar op.

Dit euvel doet zich niet altijd voor, hij start meer goed dan niet.

Wie weet raad??

Alvast bedankt.