Geplaatst: 17-11-2004 9:46
[20856] Het volgende probleem
Auto start normaal en slaat aan, valt dan uit. opnieuw starten, slaat aan en valt uit, dan starten en niet meer aanslaan.
Stroboscooplamp flitst wel tijdens start. Ga ik dan kijken of de kabel vonkt, (dus kabel eraf halen van een bougie ) dan slaat hij direct weer aan en blijft lopen.(anders dus niet)
Motortem sensor is goed. Bobine (zwakke vonk) ook geprobeerd.
Moduul ook geen effect. (Bougie, kabels en verdeelkap zijn nieuw)
wie heeft nog een tip
met vriendelijke groet Jan