Geplaatst: 03-12-2007 21:36
[94091]enige tyd geleden hebben we bij deze wagen de pcm vervangen,oorzaak was eindtrap stuk die ontstekingsmodule voorziet van massasignaal.Dit hadden we moeten doen doordat bobine stukgegaan was en we bij diagnose te lang contact aangelaten hebben? We hebben dan bobine gemonteerd van de grossier.Na 2 maand is deze nu ook stuk!Men vraag is aan jullie ,hebben jullie ook al problemen gehoord over gebruik van geen
originle modulen?Ik verdenk nl het moduul op geen goed koper dat men gebruikt om deze te wikkelen.