Motor (2.0 DOHC) slaat niet aan, heeft onsteking en benzined

2 reacties

Merk
Ford
Model
Scorpio
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-11-2004 10:39

[20858] Motor (2.0 DOHC) slaat niet aan en heeft onsteking en benzinedruk (2.8 bar), als we zelf startpilote of benzine in de inlaatcollector gieten, slaat ie wel aan en kunnen we hem draaiende houden op 5000 toeren/min. Naarmate hij warmer wordt blijft hij stationair draaien, als we dan volgas geven valt hij stil. Kunnen daarna terug starten maar de motor mag niet zwaar belast worden of valt terug stil.

Heeft dit te maken met de openingstijd van de injectors die te kort is?

Kris.