Geplaatst: 07-12-2007 0:44
[94305]Peugeot 106 automaat bonkt bij overschakelen voornamelijk bij rustig rijden oliepeil vorige keer gekeken was goed
Heb ooit in de wandelgangen gehoord dat dit is aftestellen , kan iemand vertellen of dat zo is en hoe dat noet gebeuren .
Of een andere oplossen .
Moet er bij zeggen dat er al een keer een andere automaat bak op is gekomen maar doet het zelfde.