Automaatbak bonkt bij overschakelen, is dit aftestellen????

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-12-2007 0:44

[94305]Peugeot 106 automaat bonkt bij overschakelen voornamelijk bij rustig rijden oliepeil vorige keer gekeken was goed

Heb ooit in de wandelgangen gehoord dat dit is aftestellen , kan iemand vertellen of dat zo is en hoe dat noet gebeuren .

Of een andere oplossen .

Moet er bij zeggen dat er al een keer een andere automaat bak op is gekomen maar doet het zelfde.