Geplaatst: 19-04-2006 16:42
Bij het voertuig gaat af en toe het storingslampje van de ECU branden. om dit probleem te verhelpen is al twee maal de lambda sonde vervangen en is het caliber uit de vacuumslang gehaald. des ondanks blijft de storing terugkomen.
wie heeft een dergelijk probleem al eens meegemaakt.
Vast bedankt voor de moeite
Patrick
De motor is een B 18 U
bouwjaar 1994
code is nog onbekend