Geplaatst: 23-04-2006 11:42
[54663] Ik heb bij een frontera cruise control ingebouwd door de schakelaar in te bouwen van een type wat het orgineel al heeft. Het werkt prima alleen het lampje op het dashboard werkt niet. Is dit te regelen? Wie heeft hier ervaring mee?