Geplaatst: 09-12-2007 22:49
[94480]Het probleem is dat de 2 remlichten in de achterlichten niet branden, deze krijgen geen spanning maar het derde remlicht in de achterruit brand wel. Ik heb er geen schema van maar volgens mij krijgen deze toch tegelijk stuurspanning vanuit de computer?
Dit is toch al een can-bus gestuurd systeem?
Weet iemand waar ik kan beginnen?
Ik heb nog niet uitgelezen want de wagen staat nog op locatie?