niet aanslaan bij natweer

4 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-11-2004 17:14

[21143] is een 1.4i slaat zeer slecht aan bij nat weer bougies,kabels

en verdeelkap vernieuwd accu is 100% na ongeveer 20x slaat

hiij meest wel aan wie weet raad.

bedankt ton.