niet starten , wel vonk en krijgt ook benzine

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
6 cilinder
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-12-2007 12:31

[94713]hallo .

ik heb een 300 ce automaat van 1988.

ik heb er een tijd mee gereden maar begon steeds slechter te starten .

nu start die helemaal niet meer.

de motor krijgt wel benzine en hij vonkt ook !

maar hij verzuipt telkens .

iemand enig idee wat dit kan zijn ?