Geplaatst: 13-12-2007 12:31
[94713]hallo .
ik heb een 300 ce automaat van 1988.
ik heb er een tijd mee gereden maar begon steeds slechter te starten .
nu start die helemaal niet meer.
de motor krijgt wel benzine en hij vonkt ook !
maar hij verzuipt telkens .
iemand enig idee wat dit kan zijn ?