Geplaatst: 01-06-2006 22:22
[57309] Deze auto kwam binnen met de klacht slecht lopen, weinig vermogen.
Storing uitgelezen;
Diagnoselamp
P1405 positie egr klep onjuist.
Diagnoselamp was verwijdert, helaas zijn er nog mensen die dit doen
egr klep schoongemaakt
bedrading en stekkers gecontroleerd en gerepareerd
egr klep vervangen
Voeding op pin 5 12v
pin 3 5v
Nog steeds dezelfde storing
spanning naar de regel module is en blijft constant 0,85 v
egr klep constant dicht, als ik de meetwaarden uitlees staat er ook bij "egr klep niet actief"
Voor de rest oogt alles normaal. Ben ook al bij Opel geweest, kreeg de mededeling je kunt de regelmodule proberen....