6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-11-2004 16:27
[21209] als ik het kontakt opleg zonder te starten komt er onsteking op mijn ontstekingkaars , hoort m'n de bobijn zo werken ,bobijn vervangen de verdeler ,,??????? iemand al voorgehad ?