ontsteking

6 reacties

Merk
Audi
Model
100
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-11-2004 16:27

[21209] als ik het kontakt opleg zonder te starten komt er onsteking op mijn ontstekingkaars , hoort m'n de bobijn zo werken ,bobijn vervangen de verdeler ,,??????? iemand al voorgehad ?