Geplaatst: 23-11-2004 15:10
[21201] Motor slaat goed aan koud en warm,loopt even goed en gaat dan overslaan en soms afslaan, net of je een vacuum lek hoort met draaien van de motor, maar er is niets te vinden...
Bougies+kabels en rotor+verdeelkap vervangen reeds.
Co percentage is goed.
Carburateur gereinigd en vlotter gecontroleerd.
Heeft iemand een tip of ervaring met deze storing?