5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-11-2004 17:20
[21281] ik heb een golf staan. als ik hem in de 3 zet springt hij meteen weer in de vrij. ik krijg hem er niet in. weet iemand wat het kan zijn??