Geplaatst: 07-06-2006 22:20
[57687] Opel specialisten even terug in de tijd,deze ascona wil meestal niet aan slaan op de + van de bobine staat spanning tijdens het starten maar de bobine kabel geeft geen vonk,ik heb nog geen onderdelen om uit te wisselen zoals bobine, kabel,bdp sensor of stuureenheid soms slaat de motor aan dan kan je er gewoon mee rijden maar als je de motor weer af zet is de kans zeer groot dat de motor niet meer aan slaat,wat is de beste optie om als eerste te vervangen of moet ik het nig ergens anders zoeken?Groet Leo