Geplaatst: 21-12-2007 11:11
[95229]Krijg hier maandag een mondeo waarbij de kachelradiator vervangen moet gaan worden. Ik heb dit bij dit type auto nog niet gedaan. Heeft mischien iemand tips, moet het hele dashbourd eruit (en zo ja waar zit deze bevestigd) etc.
Alvast bedankt.
Erik
Ps. de auto heeft airco.