4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-02-2006 21:41
[49556] Deze Passat 18 turbo kun je niet zo hard remmen dat de ABS in werking treed .
De pedaaldruk is goed, maar de vertraging blijft achter.
blokken schijven etc zijn goed
Geen foutcodes aanwezig.
grt. Henk