Geplaatst: 25-11-2004 15:17
[21339] 300E.3liter benzine 6cilinder 12V.rijd en start goed,bougies+kabels en rotor+verdeelkap zijn al vervangen. hc is vrij hoog, waarschijlijk een vacuumlek, maar er is niets te vinden.
Heeft iemand een tip of suggestie?