ploffen in uitlaat, net of hij overslaat

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2004 15:17

[21339] 300E.3liter benzine 6cilinder 12V.rijd en start goed,bougies+kabels en rotor+verdeelkap zijn al vervangen. hc is vrij hoog, waarschijlijk een vacuumlek, maar er is niets te vinden.

Heeft iemand een tip of suggestie?