fuseekogel

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
806
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2006 20:22

[49856] Bij deze 806 werd teveel speling aan de fuseekogel vastgesteld

waardoor hij de technische controle niet haalde.

Er werd bijgevolg een nieuwe draagarm geplaatst wat niet echt

soepel ging doordat de stabilisatorstang nogal tegenwerkte.

Blijkt nu na nogmaals afgekeurd dat de fuseekogel speling heeft

waar hij in de fusee wordt vastgeklemd.

Is het eventueel mogelijk dat er verschillende diameters bestaan

van fuseekogels en hoe ga je best te werk om een draagarm te

vervangen,misschien ineens de ganse veerpoot uitbouwen ??

mvg.Peter