Geplaatst: 20-02-2006 20:22
[49856] Bij deze 806 werd teveel speling aan de fuseekogel vastgesteld
waardoor hij de technische controle niet haalde.
Er werd bijgevolg een nieuwe draagarm geplaatst wat niet echt
soepel ging doordat de stabilisatorstang nogal tegenwerkte.
Blijkt nu na nogmaals afgekeurd dat de fuseekogel speling heeft
waar hij in de fusee wordt vastgeklemd.
Is het eventueel mogelijk dat er verschillende diameters bestaan
van fuseekogels en hoe ga je best te werk om een draagarm te
vervangen,misschien ineens de ganse veerpoot uitbouwen ??
mvg.Peter