Geplaatst: 11-06-2006 14:42
Deze motor heeft een distributieketting met een hydraulische spanner
deze auto heeft 170.000 km gelopen
na het starten rammelt de ketting voor een seconde en is dan weer weg
is dit normaal bij deze motor of is er iets mis met de spanner dat die niet meer blokkeert of iets dergelijks
misschien maak ik me druk om niks of moet ik rekening houden met een nieuwe distributie
ik hoop dat er een suzuki techneut hier een antwoord op weet
groetjes dirk