Geplaatst: 12-06-2006 20:26
[57939] betreft om 2 patrols gr 3000cc td
de ene komt soms warm op de gewone baan en steekt dan wel water buiten
en op de snelweg valt hij soms in noodloop
de andere is op de gewone baan goed steekt geen water buiten
en op de snelweg alles goed maar met een goed geladen remorque komt hij wel warmer
maar valt niet in noodloop