Geplaatst: 22-02-2006 18:04
[50013] wie kan mij verder helpen aan een uitleg hoe de slangen op de druk regelklep van de turbo moeten zitten zijn er 3
in wis staat het totaal niet duidelijk
motor is eruit geweest en blijft een edc storing houden ik ga er van uit dat die slangen verkeerd zitten,