koelsysteem

2 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-02-2006 23:19

[50463] Hallo,

Wie kan mij helpen met dit probleem?

chevy van van 1990 temperatuur meter slaat tijdens rijden helemaal boven max heen, waarna hij daarna gewoon weer normaal doet.

Als je de motor uitzet dan kotst hij het koelvloeistof eruit.

Mijn gedachte ging uit naar een te hete motor.

Koelsysteem onder druk gezet en meter loopt wel ietsjes terug.

koppakking gecontroleerd met afpersen via bougiegaten.met afpersen geen bubbels in koelsysteem.

radiateur , thermostaat en waterpomp zijn vervangen.

wie heeft er nog ideeen?

groetjes ruud