3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-02-2006 19:58
[50525] Heb hier een 106 1,5D.
Nu lekt deze erg veel olie rechtsvoor op de motor.
Dynamo v-riem etc zit onder de olie.
Komt een koppakking vaker voor bij deze diesels?
Auto heeft 200000km gelopen