Geplaatst: 28-02-2006 21:18
[50540] Klant komt met de klacht dat de auto snel afslaat als de motor echt op temperatuur is. Koud en in de opwarmfase is er geen probleem. Het toerental valt dan net te ver terug. Geen foutcode's.
Vacuumslangen zijn goed, voetpakking is dicht. Stationair-contact werkt.
Iemand nog 'n idee?
Groeten.