Afslaan

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2006 21:18

[50540] Klant komt met de klacht dat de auto snel afslaat als de motor echt op temperatuur is. Koud en in de opwarmfase is er geen probleem. Het toerental valt dan net te ver terug. Geen foutcode's.

Vacuumslangen zijn goed, voetpakking is dicht. Stationair-contact werkt.

Iemand nog 'n idee?

Groeten.