Geplaatst: 12-04-2005 18:28
[29629] Ik heb een originele carkit voor de 6210 ingebouwd. Alles werkt behalve krijg ik geen geluid.Hij belt ook via de navigatie, je kan via de navigatie ook de telefoonboek inlezen.Toen ik klaar was met inbouwen, deed het geluid het niet, toen ik 10 minuten later proberden, deed hij het wel en nu weer niet. Ik heb een paar keer geprobeerd, maar alles werkt behalve geluid. De stuurbediening werkt trouwens ook niet, maar dat moet geprogrammeerd worden door de dealer.