Geplaatst: 26-04-2007 19:06
[79206] Mijn transsport heeft weer eens ontstekings problemen, nu heeft ie geen vonk op cilinder 2 en 5 , heb 2 andere bobines d'r op gehad, maar nog steeds geen vonk, lijkt me sterk dat deze beide bobines ook stuk zijn(zijn wel gebruikte delen). Iemand die hier wat op weet, dit ook heeft gehad? lijkt me sterk dat ik nu de kabels heb gewisseld, maar weet ook iemand zo de ontstekingsvolgorde. ik neem aan dat de voorste rij cil 123 is en de achterst 456, of ga ik daar fout?
alvast bedankt Peter.