Geplaatst: 14-04-2005 8:59
[29724] hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een informatie-bron over de bij V.A.G gebruikte programmeercodes (voor ecu/c.v/enz...)en de toegepaste kanalen (b.v welk kanaal is er voor de sleutel programmering of gaskleppositie ).
Kortom zoveel mogelijk informatie.
We hebben als diagnosetool de Snap-On scanner.
Dus als je iets hebt dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt
Peter