Geplaatst: 14-04-2005 10:19
[29728] Ik heb hier een C 220 D binnen die geweldig veel olie verbruikt. Zeker 3L op 1000 km. Het rare is dat de wagen wanneer deze warm heeft niet blauw rookt. Kort voor het probleem werd de dieselpomp vernieuwd. Ik dacht dus aan de oliekeering in de pomp. Blijkbaar was daar niks mis mee maar toch hebben ze een andere geplaatst. Maar niks is veranderd. Ik denk aan de koppakking, zoals bij de 190D , maar gezien deze niet blauw rookt twijfel ik daaraan. Heeft iemand hier ervaring mee?