4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-04-2005 13:08
[29737] Klant met een duitse auto die nog geen 2 jaar oud is, kan daar normaalgesproken een garantie op geclaimd worden??Bij VW schijnt dat lastig te zijn, maar weet iemand hoe dit zit? (ook bij andere merken?)