Geplaatst: 07-06-2006 14:50
Na het vervangen van distributieriem wil motor niet meer aan slaan, ja inderdaad de riem staat wel op tijd!!
Als je riem op andere merktekens zet, springt motor wel aan maar loopt dan natuurlijk niet goed. Als je start geeft hij een keer een krachtige vonk en daarna niets meer? Krukassensor en nokkenassensor al gecontroleerd maar kunnen daar niets aan ontdekken. Tijdens starten gaat er op het dashbord wel een lamje branden met een sleuteltje erin. Iets mis met immobiliser of bobine's???