Geplaatst: 02-05-2007 18:17
[79529] hoi ik heb sinds vorige week een mgf maar daar is de raamafstelling niet helemaal juist van nou heb ik de bekleding van de portieren er al afgehaald en nou lag onderin de deur een wit clipje lijkt erop dat hij aan de voorkant van het raam ergens ophoort weet iemand toevallig of dat de bergrenzing is dat het raam niet verder meer omhoog kan want volgens mij tilt het raampje zich er te hoog in