Geplaatst: 02-05-2007 23:26
[79566] Hallo collega's
Ik heb een barst in mijn voorruit zonder verwarming en ben van plan deze te vervangen door een met verwarming. Weet iemand of dit technisch mogelijk is? (dus of de ruit ook past)
Bedrading is geen probleem, die kan ik zelf aanleggen en met een aparte schakelaar bedienen of met een relais aan de achterruitverwarming koppelen.
Alvast bedankt, yilmaz