Geplaatst: 07-06-2006 21:59
[57684] Hallo,
kan iemand me aan een schema helpen hoe de claxon werkt bij een 206 bwj 2004
Ik krijg aan de stekker een constant massasignaal , de bedrading ( positieve) van de claxon naar de zekeringkast in het motorcompartiment is ook goed, evenals de zekering . Wie kan me helpen ?? Ik heb zelf de schema's tot en met bwj 2001, maar dit blijkt anders te zijn !
Zit er nog steeds een relais tussen en zo ja waar ??
Alvast bedankt voor het meedenken
Eric