kraken in versnellingen

13 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Eclipse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-04-2005 18:49

[30258] hallo,

Ik heb hier een eclipse staan en die kraakt verschrikkelen als je in de 1, 2 en 3 schakelt. betekent dit einde bak en synchromeshringen? hij wordt hydraulisch gekoppeld en schakelt met kabels, dus hier valt niks af te stellen. loont het de moeite om er eerst verse vloeistoffen in te doen?

En anders, valt er makkelijk aan zo'n bak te komen? Ik hoorde dat die van een galant er ook onder paste?

Hoop op een paar goude tips,

Met vriendelijke groet,

Frens