Geplaatst: 09-06-2006 11:20
[57767] Deze wagen is zonder aandrijving gevallen na een bocht. Koppelingspedaal is normaal en je kan schakelen zonder te koppelen er gebeurt niets. Zelfs in 4H en 4L gebeurt er niets. Ons eerste gedacht was koppelingschijf. Bak eronderuit en koppeling gedemonteerd, alles ok. Tussenbak volledig uit elkaar, alles ok. Koppellingsschijf op de as gezet en cardan aan de versnellingsbak en dan draaien met de schijf : cardan is niet tegen te houden. Dus versnellingsbak is volgens mij ook ok. Wat kan dit zijn. Iemand ervaring met zo iets. Alvast bedankt voorde reakties.