Geplaatst: 03-05-2007 17:02
[79604] Ik heb een mondeo waarvan de motor temperatuur omhoog loopt naarmate de motor meer moet trekken (met snelheidsvermeerdering) bij stationair draaien van de motor wordt de radiateur 90 graden bij rijden zakt de temperatuur terug naar 30 graden tewijl de meter op het dashboard omhoog gaat. radiateur is reeds vervangen. wie kan mij helpen met dit probleem