Geplaatst: 12-06-2006 20:18
[57934] primera p11 1600cc benzine draaide slecht op stationair toerental zoals op 3 cilinders maar rijd anders nog normaal
geen foutmeldingen
produkt in benzine gedaan en ééns goed mee gaan rijden (in toeren gereden)en dan alles weer normaal
enig idee wat het zou geweest zijn(slechte injecteur)
heb dan nog ene met hetzelfde probleem maar rijd wel op gas maar daar geen succes mee
wel op éérste cilinder maar weinig compressie
ongeveer de helft