Geplaatst: 25-04-2005 9:45
We hebben een patrol 3,0 Tdi staan waarvan de oliedruk koud
ruim 10 bar is bij 1500 t en warm 8 bar dit is te hoog,
we hebben het reduceerventiel aan de zijkant al vern,
heeft er iemand een idee of een schema van het smeersysteem.
alvast bedankt