Oliedruk te Hoog

2 reacties

Merk
Nissan
Model
Patrol
Type
TYPE Y61
Onderwerp
Motor
Motorcode
3.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-04-2005 9:45

We hebben een patrol 3,0 Tdi staan waarvan de oliedruk koud

ruim 10 bar is bij 1500 t en warm 8 bar dit is te hoog,

we hebben het reduceerventiel aan de zijkant al vern,

heeft er iemand een idee of een schema van het smeersysteem.

alvast bedankt