Zeer hoog brandstofverbruik.

8 reacties

Merk
Hyundai
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2005 10:38

[30399] Goeienmorgen,

Hier staat een H200 met een brandstofverbruik van 1:4. Dit lijkt me niet normaal.

Wat is normaal het gemidd. verbruik van deze auto's????

Bedrading van br.st.pomp is al gesoldeerd.

Suggesties??????

Alvast bedankt.