Geplaatst: 26-04-2005 10:38
[30399] Goeienmorgen,
Hier staat een H200 met een brandstofverbruik van 1:4. Dit lijkt me niet normaal.
Wat is normaal het gemidd. verbruik van deze auto's????
Bedrading van br.st.pomp is al gesoldeerd.
Suggesties??????
Alvast bedankt.