Slecht starten ietwat stil gestaan te hebben, valt ook stil op rolenti

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vaneo
Type
Onderwerp
Motorcode
170 cdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2006 19:18

[58006] Deze start moeilijk na een ietwat langere stilstand. Na een uur of 2 moet je al 2 minuten proberen te stareten eer ie aanslaat. Is duidelijk dat de diesel ergens afloopt. Je ziet trouwens luchtbellen in de leiding.

Zou het eventueel de opvoerpomp aan de motor kunnen zijn? Heb ook al gehoord dat er in de dieseltank een opvoerpomp zou zitten.