Geplaatst: 13-06-2006 19:18
[58006] Deze start moeilijk na een ietwat langere stilstand. Na een uur of 2 moet je al 2 minuten proberen te stareten eer ie aanslaat. Is duidelijk dat de diesel ergens afloopt. Je ziet trouwens luchtbellen in de leiding.
Zou het eventueel de opvoerpomp aan de motor kunnen zijn? Heb ook al gehoord dat er in de dieseltank een opvoerpomp zou zitten.