airco

7 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8td
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-05-2007 15:55

[79924] Van mijn mondeo bevriest het lagedrukgedeelte van mijn aircosysteem direct .ik vern moed dat de temp.sensor op de verdamper kapot is kan ik hier makkelijk bij , of heeft iemand nog een ander idee van de oorzaak

Hekking.