Geplaatst: 08-05-2007 15:55
[79924] Van mijn mondeo bevriest het lagedrukgedeelte van mijn aircosysteem direct .ik vern moed dat de temp.sensor op de verdamper kapot is kan ik hier makkelijk bij , of heeft iemand nog een ander idee van de oorzaak
Hekking.