4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-06-2006 15:02
[58692] Graag jullie mening en ervaring betreffende een Transit 260S FD VAN 85 LR 4,54 2 ltr diesel. Aandachtpunten? Vaak voorkomende storingen? 91 Dkm op de klok.(?)
Alvast bedankt voor de reacties. Groeten, Ad