Goeie bus?

4 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2 ltr
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-06-2006 15:02

[58692] Graag jullie mening en ervaring betreffende een Transit 260S FD VAN 85 LR 4,54 2 ltr diesel. Aandachtpunten? Vaak voorkomende storingen? 91 Dkm op de klok.(?)

Alvast bedankt voor de reacties. Groeten, Ad