Geplaatst: 10-03-2006 13:52
[51317] ik heb een probleem dat soms de startonderbreker erop springt, dus deze laten vervangen maar op een of andere manier communiceert het motormanegment niet met het nieuwe kastje te programeren dus zit nu weer de oude erin . de dealer kan mij niet zeggen waarom het inleren niet gelukt is wie weet meer?