Vialle LPI tank

6 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-03-2006 16:57

[51497] Ik ben bezig in een V40 waar een gewoone gas tank in lag een onderbouw LPI tank in te leggen. Maar nou zit bij deze onderbouw tank een stekker voor de afsluiter, en nog 2 losse 3 polige stekkers. Bij de oude tank waren dit losse stekkers, nu is mijn vraag hoe ik dit juist aan moet sluiten. Dus welke kleur van de kabelboom aan welke kleur van de tank.

Vr. groet